Meie, Pernilla ja Niclas Nyrensten, armastame loodust ja reisimist. Pernilla on vallutanud mitu kõrget mäge, käinud Everesti baaslaagris ja seljakotimatkadel üle kogu maailma. Niclas armastab seiklusi ja aktiivset tegevust, nagu mägijalgrattasõit, lumelauasõit, ronimine, matkamine ja reisimine laias maailmas. Koos otsustasime luua aastal 2014 õuerõivaste kaubamärgi.
Ammu enne RevolutionRace’iga alustamist kohtasime ettevõtlusmessil tüdrukut, kes ütles, et kasutab mustikate korjamisel pigem vanu teksasid, et mitte määrida oma kalleid õuepükse. See oli esimene kord, kui saime aru, et õuerõivaste tööstuses on probleem. Sageli tundsime end samamoodi seljakotimatkal ja mööda maailma ringi rännates. Levinud õuerõivaste kaubamärgid olid liiga kallid ja nende püksid istusid ebamugavalt ja tundusid olevat disainitud vaid meestele. Ja värvid? Viiskümmend igava varjundit! Turul puudus kaubamärk, mis oleks valmistanud lõbusaid kvaliteetseid rõivaid mõistliku hinnaga ja me mõtlesime, et keegi peaks midagi ette võtma.
Matkal Everesti baaslaagrisse sündis RevolutionRace’i idee. „Keegi“, keda me kogu aeg otsisime, oli lõppude lõpuks meie ise.
Alguses juhtisime oma äri Pernilla isa garaažist, ta lubas meil muuta selle laohooneks ja logistikakeskuseks. Me juhtisime tootearendust, ostmist, rahandust, turundust, klienditeenindust ja turustamist ühekorraga – kirjutasime isegi igale pakile aadressid käsitsi. Tegime kõik tootefotod oma elutoas ja olime toodetele ise modellideks. Me tegime kõik ise.
Kui alles alustasime, oli meil veel palju õppida. Lõige polnud kõige parem, õmblused olid nõrgad, käsitöö oli täiusest kaugel. Kaksteist näidist ja palju peavalu hiljem oli meil suurepärase ilmega esimene toode: meie algsed Nordwand-püksid! Kuid kui külastasime oma valmistajat Vietnamis, saime aru, et püksid polnud valmistatud meie üksikasjalike tehniliste kirjelduste kohaselt. Tehase direktor vaatas kohkumusega, kuidas Niclas rebis kohapeal lõhki kaksteist püksipaari. Tehas töötas mitme suurkaubamärgiga ja sellal olime meie väikseim (kuid arvatavasti kõige nõudlikum) klient. Meil oli pikk hädakoosolek ja lõpuks soostusid nad kogu kollektsiooni välja vahetama. Täna oleme üks nende suurimaid kliente ja sageli naerame selle loo üle. Nad ei vali enam mitte kunagi RevolutionRace’i tootele vale niiti!
Kas soovite lisateavet meie toodete kohta?
Kui me tootmise käima saime, jäädvustasime oma esimese tootevideo ilma stsenaariumita, mobiiltelefoni kaamera abil ja väga küsitava valgustusega. Pärast selle postitamist sotsiaalmeediakanalitesse helistas meile meie reklaamijuht Facebookist ja käskis meil selle maha võtta, kuna ta oli kindel, et see ei lähe läbi. Kolm päeva hiljem helistas ta tagasi ja palus vabandust. Sel ajal oli video levinud kulutulena ja saanud üle miljoni vaataja. Inimestele meeldis video realistlik ilme. Teeme siiani sotsiaalmeedia jaoks videoid ise, kuid nüüd aitavad meid sageli suurte oskustega kliendid, kes teevad meile enda videoid. Me loome kaubamärgi koos oma klientidega. Sageli küsime neilt, mida nad soovivad, et me järgmisel aastal ette võtaksime, loeme läbi sotsiaalmeedias kogu tagasiside ja kõik arvustused. Koos oma kogukonnaga otsustame, millised meie tooted välja näevad ja milliseid tooteid lisada – nii lihtne see ongi!
Praegu töötab RevolutionRace üle 30 riigis (ja neid lisandub juurde) ning oleme müünud maailmas üle miljoni püksipaari. Meie veebipoes on 679 998 arvustust ja meie missioon, et saada üheks kõige soovitatumaks välirõivaste ettevõtteks maailmas on iga päevaga lähemal. Oleme garaažist välja kasvanud ja saanud endale kontori, mis on piisavalt suur, et meie töötajad oleksid iga päev rahul.
Mõned asjad pole muutunud. Suurema osa meie pükstest õmbleb seesama vabrik Vietnamis, kuid praeguseks oleme üks nende parimaid kliente ja omanikuga head sõbrad.